Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

NOVINKY

arr3Nepřehlédněte!PODLOŽKY POD KOBERCE Bestseller roku! Pro extra komfort, extra zvukovou a tepelnou izolaci,... arr3

ZBOŽÍ V AKCI

naše cena 543,00 Kč (21,94 EUR)
skladem
naše cena 775,00 Kč (31,31 EUR)
skladem
naše cena 459,00 Kč (18,54 EUR)
skladem

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena 236,00 Kč (9,53 EUR)
skladem
naše cena 440,00 Kč (17,78 EUR)
skladem
naše cena 690,00 Kč (27,88 EUR)
skladem

NajduZboží.cz


OBCHODNÍ PODMÍNKY
Obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky platné pro internetové obchody provozované Jaroslavem Sedláčkem na webových adresách www.podlahyakoberce.cz vydané s platností a účinností od 1. ledna 2014

 

Identifikace provozovatele:

Jaroslav Sedláček

IČ: 67740197

místem podnikání Čsl. Dělostřelců 204, Jince, PSČ 262 23

e-mail: info@podlahyakoberce.cz

tel: 775 106 107

dále jen „provozovatel“ či „prodávající“

Internetový obchod:

Za internetový obchod se považují internetový e-shop nacházející se na webových adresách - doménách: http://www.podlahyakoberce.cz

 

Součástí těchto Všeobecných obchodních podmínek je Reklamační řád. Pro účely těchto Všeobecných obchodních podmínek se za „Smlouvu (označenou i s počátečním malým písmenem)“ považuje kupní smlouva (případně i smlouva o zhotovení věci na zakázku) uzavřená mezi provozovatelem jako prodávajícím (zhotovitelem) a třetí osobou (dále jen „zákazník“), která Smlouvu s provozovatelem uzavřela prostřednictvím internetového obchodu (tak jak je uvedeno v těchto Všeobecných obchodních podmínkách). Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) jsou nedílnou součástí Smlouvy a upravují vztah mezi provozovatelem a zákazníkem. Tyto VOP – práva a povinnosti v nich zakotvená platí pro nákup v internetovém obchodě. Obsah Smlouvy tvoří tedy tyto VOP, platné ceníky, váhová tabulka a další dokumenty, na které tyto VOP, nebo Smlouva odkazují. Provozovatel si vyhrazuje právo změnit tyto obchodní podmínky bez předchozího upozornění zákazníků s tím, že aktuální znění bude vždy k dispozici na stránkách internetového obchodu.

A. Objednávka a uzavření kupní smlouvy

1. Řádným vyplněním a odesláním objednávky prostřednictvím internetového obchodu, respektive objednávkového formuláře, zákazník potvrzuje seznámení s těmito VOP, svůj souhlas s nimi a dále závaznost objednávky. Veškeré objednávky podané prostřednictvím internetového obchodu jsou závazné. Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění povinných informací v registračním formuláři. Vyplněním internetového objednávkového - registračního formuláře či závazné objednávky v místě podnikání provozovatele dává zákazník souhlas se zasíláním obchodních sdělení a dále souhlas ke shromažďování, zpracovávání a archivování osobních údajů v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, v platném znění. Svůj souhlas s uchováváním a zpracováváním osobních údajů nebo se zasíláním obchodních sdělení může zákazník kdykoliv odvolat, a to tak že zašle emailovou zprávu na info@podlahyakoberce.cz nebo tuto skutečnost oznámí provozovateli telefonicky.

2. Provozovatel si vyhrazuje právo telefonicky ověřit platnost objednávky.

3. O přijetí objednávky bude provozovatel zákazníka informovat potvrzovacím e-mailem, který bude zaslán na email uvedený zákazníkem v objednávce. V případě, že by zákazník potvrzovací e-mail neobdržel, je oprávněn provozovatele kontaktovat telefonicky nebo prostřednictvím kontaktního formuláře umístěného na webových stránkách provozovatele.

4. Pokud zákazníkem objednané zboží nebude momentálně skladem, nebo nebude možné dodržet uvedený dodací termín, bude provozovatel o této skutečnosti informovat zákazníka prostřednictvím elektronické pošty na e-mail uvedený v objednávce. V takovém případě je provozovatel oprávněn dodat zákazníkovi objednané zboží v náhradní lhůtě, jejíž délka bude vždy záviset na konkrétní situaci (o délce náhradní lhůty bude provozovatel zákazníka informovat e-mailem).

4a. Zboží, které je na objednávku (není standardně skladem), se objednává přímo u výrobce. V tomto případě je požadována plná platba zboží předem, jelikož toto zboží nelze výrobci vrátit. V případě zájmu o zboží na objednávku, je kupujícímu vystavena zálohová faktura na cenu zboží a kupující je zároveň informován o předbežném termínu, kdy bude zboží doručeno/ k odběru.

5. Kupní smlouva je uzavřena okamžikem, kdy provozovatel oznámí zákazníkovi akceptaci objednávky nebo její části. Akceptací objednávky není automaticky generované elektronické potvrzení o přijetí objednávky do systému provozovatele, ale následné elektronicky zaslané potvrzení označené jako „Potvrzení objednávky“, či telefonické potvrzení objednávky provozovatelem. Přijetí nabídky se může vztahovat pouze na část objednaného zboží, nebo může obsahovat změny v objednávce, které vyplynuli z dodatečných požadavků zákazníka.

V případě koupě koberců, nebo dalšího zboží, upraveného na míru dle požadavků zákazníka se jedná o zhotovení věci na zakázku dle příslušných ustanovení zákona č. 40/1964 Sb., občanského zákoníku.

6. Provozovatel si v následujících případech vyhrazuje právo zrušit objednávku, respektive odstoupit od smlouvy:

a) objednávku se nepodařilo telefonicky ověřit do 3 dnů od jejího vložení,

b) výrobce zboží obsaženého v objednávce ho již nedodává na trh,

c) zásadně se změnila cena zboží v objednávce.

Provozovatel je oprávněn objednávku zrušit také pouze částečně. O zrušení objednávky (nebo její části) bude provozovatel zákazníka informovat emailem. V případě úhrady zboží předem, bude celková zaplacená částka vrácena zákazníkovi do 5 pracovních dnů od zrušení objednávky. V případě nedostupnosti pouze některého z objednaného zboží z objednávky, provozovatel zašle zákazníkovi zboží dostupné. V případě platby předem bude rozdíl v zaplacené ceně a skutečné ceně vrácen zákazníkovi do 5 pracovních dnů od částečného zrušení objednávky.

7. Zákazník může objednávku zrušit ještě před její expedicí, a to buď emailem anebo telefonicky. Toto právo však zákazník nemá v případě, že součástí objednávky je/jsou koberce, nebo další zboží upravované na míru podle přání zákazníka nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání.

8. Vlastnické právo k předmětu koupě přechází na zákazníka, pod podmínkou zaplacení kupní ceny, jeho převzetím.

9. Přehled možných způsobů plateb a odběru za zboží objednané v internetovém obchodě:

a) dobírka + dodávka přepravní službou,

b) bankovní převod (platba předem) + dodávka přepravní službou

c) hotovost na pokladně v provozovně + osobní odběr v provozovně

d) skrze platební bránu
- Po odeslání objednávky má Plátce možnost využít službu ePlatba, která ho přesměruje na internetové bankovnictví jeho banky. Plátce prostřednictvím internet bankingu odešle Platbu. Prodávající expeduje zboží ihned po přijetí potvrzení o úhradě.
Převody peněz jsou uskutečňovány prostřednictvím účtu společnosti AGMO a.s.

Citlivé vstupní údaje, které zadáváte do systému internetového bankovnictví, jsou chráněny platebními branami bank a nedostávají se do prostředí třetích stran.
Zpracovatelé plateb vidí pouze informace o transakci, které jim banka s odeslanou transakcí sdělí.
Uzavřením kupní smlouvy dává kupující prodávajícímu souhlas se zpracováním svých kontaktních údajů a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním.
Kontaktní údaje, které kupující uvede při objednání, slouží výhradně pro naši potřebu a nebudou poskytnuty jiným subjektům s výjimkou zpracovatelů plateb.

Zákazník je povinen spolu s kupní cenou za zboží, zaplatit provozovateli i poštovné a balné, a to ve výši dle tzv. váhového zařazení uvedeného v tzv. „Váhové tabulce“ – ta je zveřejněna na webové adrese www-prokoberce.cz/4-JAK-NAKUPOVAT-DOPRAVA

Zboží je zasíláno prostřednictvím přepravní služby anebo je možno vyzvednout si jej osobně ve výdejním místě provozovatele na Praze 5. Ke každé zásilce bude přiložen daňový doklad, který slouží současně jako dodací a záruční list. Při převzetí zboží od přepravní služby je zákazník povinen zkontrolovat neporušenost přepravního obalu. V případě, že je obal poškozen, musí zákazník tuto informaci zaznamenat do předávacího protokolu přepravní služby.

Zákazník se zavazuje převzít si objednané zboží a zaplatit za objednané zboží stanovenou kupní cenu. Ceny v internetovém obchodě jsou uvedeny včetně DPH.

Doporučení provozovatele:

Doporučujeme prohlédnout si zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno poškození obalu výrobku, doporučujeme sepsat za přítomnosti dopravce záznam o poškození zásilky, usnadní Vám to případnou reklamaci. Podepsáním přepravního listu (nebo jiného obdobného dokladu) dopravci - přepravci zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že dorazilo nepoškozené. Proto raději před podpisem pečlivě zkontrolujte obal zboží, a pokud to připouští povaha obalu (např. igelitová fólie, …..), tak i samotné zboží.

10. Není-li v popise objednaného zboží uvedeno jinak, je veškeré zboží expedováno do 30 pracovních dní po obdržení objednávky.

Provozovatel si vyhrazuje právo na prodloužení expediční lhůty v případě, že se vyskytnou nepředvídané události. O případné delší expediční lhůtě bude zákazník neprodleně vyrozuměn e-mailem či telefonicky. Způsob dodání je realizován dle objednávky, v případě doručení výrobků pomocí zásilkové služby je místem dodání adresa uvedená zákazníkem v objednávce.

Čestné prohlášení provozovatele:

V případě potřeby (např. nevhodná velikost, barva atp.) Vám nepoužité a nepoškozené zboží, po předchozí domluvě, rádi vyměníme. Zboží je nezbytné zaslat doporučeným pojištěným balíkem na adresu provozovny poskytovatele vč. daňového dokladu. Bude-li zboží bez zjevných známek opotřebení nebo poškození, obratem bude zasláno zboží nové v požadované barvě či velikosti. Náklady spojené s výměnou zboží hradí zákazník. Výše uvedené v tomto prohlášení se však nevztahuje na zboží upravené pro Vás na míru.

B. Odstoupení spotřebitele od smlouvy dle § 1829 odst. 1 občanského zákoníku

Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí zboží (u kupní smlouvy, jejímž předmětem je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, ode dne převzetí poslední dodávky zboží; u kupní smlouvy, jejímž předmětem je pravidelná opakovaná dodávka zboží, ode dne převzetí první dodávky zboží).

V případě, že kupující chce zrušit objednávku na zboží, které bylo pro něj speciálně po dohodě objednáno, je stanoven storno poplatek ve výši 50 % z kupní ceny zboží.

2. Vrácené zboží však musí splňovat následující podmínky:

a) nesmí být použité,

b) musí být nepoškozené,

c) musí být kompletní (vč. manuálů, certifikátů, dílů a součástí apod.),

d) s dokladem o koupi (faktura, prodejka, dodací list).

Zákazník je povinen zasílat zboží provozovateli doporučeně a pojištěné. Zboží nesmí být zasíláno zpět na dobírku s tím, že provozovatel si vyhrazuje právo takovouto zásilku nepřevzít.

Při splnění všech výše uvedených podmínek provozovatel vrátí zákazníkovi zaplacené peníze, a to způsobem uvedeným v prohlášení o odstoupení, a to nejpozději do 14 pracovních dnů od převzetí vráceného zboží. Peníze za přepravné a balné se nevracejí. V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebude provozovatel odstoupení od smlouvy akceptovat a zboží bude vráceno na náklady zákazníka zpět.

Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od této smlouvy, postačuje odeslat odstoupení od smlouvy před uplynutím příslušné lhůty.

Pokud spotřebitel odstoupí od kupní smlouvy, budou mu vráceny bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy prodávajícímu dojde oznámení o odstoupení od kupní smlouvy, všechny platby, které od spotřebitele obdržel, včetně nákladů na dodání (kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku zvoleného způsobu dodání, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání nabízený prodávajícím). Pro vrácení plateb použije prodávající stejný platební prostředek, který spotřebitel použil pro provedení počáteční transakce, pokud spotřebitel výslovně neurčil jinak. V žádném případě tím nevzniknou spotřebiteli další náklady. Platbu vrátí prodávající až po obdržení vráceného zboží nebo prokáže-li spotřebitel, že zboží odeslal zpět, podle toho, co nastane dříve. Zboží bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy došlo k odstoupení od kupní smlouvy, musí spotřebitel zaslat zpět nebo je předat na adrese Bavorská 856/14, 155 00 Praha 5 přičemž spotřebitel ponese přímé náklady spojené s vrácením zboží. Lhůta se považuje za zachovanou, pokud spotřebitel odešle prodávajícímu  zboží zpět před uplynutím 14 dnů. Spotřebitel odpovídá pouze za snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s povahou a vlastnostmi zboží, včetně jeho funkčnosti.

Spotřebitel nemůže v souladu s § 1837 občanského zákoníku odstoupit od smlouvy:

  • a) o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy,
  • b) o dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli podnikatele a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy,
  • c) o dodání alkoholických nápojů, jež mohou být dodány až po uplynutí třiceti dnů a jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávislých na vůli podnikatele,
  • d) o dodávce zboží, které bylo upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, (např. podlahové krytiny v rolích upravené na míru, rolety vyrobené na míru,
  • e) o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím,
  • f) o opravě nebo údržbě provedené v místě určeném spotřebitelem na jeho žádost; to však neplatí v případě následného provedení jiných než vyžádaných oprav či dodání jiných než vyžádaných náhradních dílů,
  • g) o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit,
  • h) o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal,
  • i) o dodávce novin, periodik nebo časopisů,
  • j) o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času, pokud podnikatel tato plnění poskytuje v určeném termínu,
  • k) uzavírané na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby, nebo
  • l) o dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy.

Odstoupit od smlouvy bez udání důvodu nelze, pokud bylo zboží již částečně spotřebováno. Pokud bude vrácené zboží neúplné, poškozené či viditelně opotřebené, může prodávající uplatnit náhradu škody

C. Reklamační řád

1. Zákazník je povinen seznámit se s návodem na použití zboží a se způsobem řádné péče o něj a následně se těmito informacemi důsledně řídit. V opačném případě se vystavuje zákazník nebezpečí, že svým nesprávným užíváním dodané zboží poškodí a nebude moci vzniklou vadu uplatnit v rámci svého práva plynoucího z odpovědnosti za vady.

2. Zákazník je povinen zboží dodané provozovatelem prohlédnout a zkontrolovat bez zbytečného odkladu. V případě zjištěných závad je zákazník povinen provozovatele o těchto závadách informovat e-mailem nebo písemně nejpozději do třech dnů od převzetí zboží.

3. Zákonná odpovědnost za vady - Provozovatel odpovídá za vady, které má prodaná věc při převzetí zákazníkem. Zákazník musí vady uplatnit u provozovatele bez zbytečného odkladu. Domáhat se práva z odpovědnosti za vady u soudu může pouze v případě, že vady vytkl nejpozději do 6 měsíců od převzetí věci.

4. Záruční odpovědnost za vady – v případě, že je zákazníkem spotřebitel, provozovatel odpovídá za všechny vady, které představují rozpor s kupní smlouvou a které se vyskytnou po převzetí věci zákazníkem v záruční době, která činí u spotřebního zboží 24 měsíců, s výjimkou věcí zhotovených na zakázku (zejména koberců upravených na míru dle požadavků zákazníka) u nichž činí záruka 6 měsíců.

5. Záruční doba začíná běžet převzetím zboží zákazníkem. V případě zásilkového prodeje dojde k převzetí zboží zákazníkem až v místě dodání, které určí. V případě zhotovení věci na zakázku běží záruční doba od převzetí věci zákazníkem, pokud si ji však tento převezme až po dni, do kterého měl povinnost ji převzít, běží záruční doba již ode dne, kdy měl tuto povinnost.

V případě, že uplynula u reklamovaného zboží záruční doba přede dnem uplatnění reklamace, záruka zboží zanikla.

6. Uplatnění práva z odpovědnosti za vady

  • · Právo z odpovědnosti za vady musí být uplatněno u provozovatele.
  • · Právo z odpovědnosti za vady u věcí, u kterých platí záruční doba, musí zákazník uplatnit v záruční době, jinak toto právo zaniká.
  • · Zboží určené k reklamaci je zákazník povinen zaslat na adresu provozovatele uvedenou shora. Vady dodaného zboží může zákazník uplatňovat na níže uvedených kontaktech:

- email: info@podlahyakoberce.cz

- telefon: 775 106 107

- případně písemně na shora uvedené adrese.

Oznámení o vadách zboží musí obsahovat:

- jméno a příjmení zákazníka

- adresu zákazníka

- telefon

- e-mailovou adresu

- datum nákupu zboží

- podrobný popis vady dodaného zboží, případně popis, jak vada vznikla.

- kopii dokladu uvedeného níže v odst. 7.

7. Pro úspěšné vyřízení reklamace je nutné, aby zákazník předložil doklad o koupi zboží - faktura, prodejka, dodací list - zaslal zboží doporučeně a pojištěné na shora uvedenou adresu a uvedl v oznámení o vadách vše výše uvedené.

Záruční servis je poskytován na adrese provozovatel uvedené shora.

8. Úhrada nákladů při reklamaci - V případě, že se zákazník rozhodne zboží reklamovat, hradí veškeré náklady spojené s dodáním reklamovaného zboží provozovateli. Náklady spojené se zasláním opraveného nebo vyměněného zboží na základě oprávněné reklamace hradí provozovatel. V případě neoprávněné reklamace je zákazník povinen uhradit provozovateli manipulační poplatek ve výši 120% z ceny dopravy daného zboží (neoprávněně reklamovaného), tak jak je uvedeno ve váhové tabulce.

Vracené zboží (k reklamaci, výměně, atp.) nejsou zákazníci oprávněni posílat tzv. na dobírku! Provozovatel si vyhrazuje právo nepřevzít zásilky od zákazníků odeslané na dobírku.

9. Provozovatel je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace s ohledem na sortiment zboží možné, případně v místě podnikání provozovatele a vydat zákazníkovi písemné potvrzení o tom, kdy zákazník právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace zákazník požaduje, dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. I v případě, že bude zákazník posílat reklamované zboží prostřednictvím České pošty nebo prostřednictvím podobného subjektu, je zákazník povinen „reklamaci“ – Oznámení o vadách dle odst. 6 tohoto Reklamačního řádu zaslat provozovateli i e-mailem. Po převzetí reklamovaného zboží spolu s Oznámením o vadách (doručené provozovateli na e-mail uvedený shora) bude provozovatel zákazníka o přijetí zboží informovat (taktéž prostřednictvím e-mailu).

10. Neoprávněná reklamace - Provozovatel neodpovídá zákazníkovi za vady:

- vyplývající z nesprávného a neodborného používání zboží,

- vzniklé neodbornou instalací zboží,

- vzniklé nedodržením pokynů stanovených výrobcem zboží,

- způsobené vnějšími událostmi (např. nárazem),

- způsobené chybnou manipulací se zbožím,

- způsobené běžným opotřebením zboží,

- zaviněné provedením opravy zboží osobou, která není servisním opravářem provozovatele,

- způsobené provedením neoprávněného zásahu do zboží nebo jiných úprav bez svolení provozovatele,

- spojené s příslušenstvím dodaného zboží.

11. Případné reklamace budou vyřízeny v souladu s těmito VOP - reklamačním řádem provozovatele a platným právním řádem ČR. V případě, že zákazníkem bude spotřebitel, záruční doba činí 24 měsíců, s výjimkou věcí zhotovených na zakázku (zejména koberců upravených na míru dle Vašich požadavků) u nichž činí záruka 6 měsíců.

 

D. Závěrečná ustanovení

1. Tyto VOP platí ve znění uvedeném na internetových stránkách provozovatele, v den odeslání elektronické objednávky zákazníkem.

2. Odesláním elektronické objednávky zákazník bez výhrad přijímá veškerá ustanovení VOP ve znění platném v den odeslání
objednávky a zejména také platnou cenu objednaného zboží vč. přepravného uvedenou na stránkách internetového obchodu,
nebylo-li dohodnuto jinak.
Zákazník souhlasí s odesláním recenzí na portál Heuréka.cz - "Ověřeno zákazníky".

3. Účastníci se výslovně dohodli, že není-li podmínkami výslovně stanoveno jinak, řídí se jejich práva a povinnosti obchodním zákoníkem.

4. Platné VOP jsou dále zveřejněny na internetových stránkách www.podlahyakoberce.cz

5. V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy  o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:

Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2
Email:adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz"

6. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dne 15. 04. 2016

VOP ke stažení ve formátu PDF